Koszt i czas dostawy

Aby Twoje zamówienie szybko zostało zrealizowane i bezpiecznie do Ciebie dotarło sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką i starannie go zabezpieczamy przed potencjalnymi uszkodzeniami.

Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, kuriera Poczty Polskiej Paczka24 (przesyłki ponadgabarytowe) oraz kuriera InPost (Paczkomaty).

Do wszystkich zamówień dołączamy paragon bądź fakturę VAT. Dokumenty fiskalne znajdują się pod etykietą z listem przewozowym. 

 

Dla klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem naszego sklepu  z oświetleniem WWW.PANNALAMPA.PL lub w salonie w Częstochowie oferujemy także:

  • odbiór w salonie firmowym LYSNE.PL przy ulicy Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3 w godzinach 9:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku;
  • bezpłatną dostawę na terenie miasta Częstochowa (termin i godzina dostawy uzgadniane indywidualnie). 

WYSYŁKA ZA GRANICĘ / SHIPPING ABROAD

Realizujemy także zamówienia z wysyłką na terenie Europy.

Nie wysyłamy paczek (COD) za pobraniem za granicę, oprócz Rumunii. 

Możliwa jest wysyłka do innych krajów. W celu ustalenia kosztów transportu prosimy o kontakt mailowy: hello@pannalampa.pl lub telefoniczny: +48 503 993 402

Czas realizacji zamówienia przypisany jest indywidualnie do każdego produktu i znajduje się w karcie produktu nad jego ceną.

Większość zamówień realizowana jest w ciągu 3-4 dni od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności szybkim przelewem on-line i za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (wybierając tradycyjny przelew).

Czas realizacji zamówień indywidualnych wynosi 10 dni roboczych. Oświetlenie produkowane jest pod konkretną specyfikację (kolorystyka abażurów i stelaży).

  • w przypadku wydłużonego czasu realizacji zamówienia otrzymasz stosowną informację z przewidywanym terminem wysyłki;
  • zamówienia o różnym czasie realizacji wysyłane będą po skomplementowaniu wszystkich dostępnych produktów z zamówienia;
  • po odbiorze przesyłki przez kuriera, status zamówienia zostanie zmieniony na "wysłane" i otrzymasz informację SMS-em i e-mail-em z numerem listu przewozowego, dzięki któremu możesz śledzić status przesyłki na stronach przewoźnika  LOKALIZATOR PRZESYŁEK;
  • przesyłki dostarczane są w dni robocze (poniedziałek - piątek);
  • modyfikacja i zmiana adresu możliwa jest w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl