Aby Twoje zamówienie szybko zostało zrealizowane i bezpiecznie do Ciebie dotarło sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką i starannie go zabezpieczamy przed potencjalnymi uszkodzeniami.
Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, kuriera Poczty Polskiej Paczka24 (przesyłki ponadgabarytowe) oraz kuriera InPost (Paczkomaty).
Do wszystkich zamówień dołączamy paragon a fakturę VAT wysyłamy mailowo.
Dla klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem naszego sklepu z oświetleniem WWW.PANNALAMPA.PL lub w salonie w Częstochowie oferujemy także:
- odbiór w salonie firmowym LYSNE.PL przy ulicy Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3 w godzinach 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku;
- bezpłatną dostawę na terenie miasta Częstochowa (termin i godzina dostawy uzgadniane indywidualnie).
WYSYŁKA ZA GRANICĘ / SHIPPING ABROAD
Realizujemy także zamówienia z wysyłką na terenie Europy.
Nie wysyłamy paczek (COD) za pobraniem za granicę, oprócz Rumunii.
Możliwa jest wysyłka do innych krajów. W celu ustalenia kosztów transportu prosimy o kontakt mailowy: hello@pannalampa.pl lub telefoniczny: +48 503 993 402
Czas realizacji zamówienia przypisany jest indywidualnie do każdego produktu i znajduje się w karcie produktu nad jego ceną.
Większość zamówień realizowana jest w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności szybkim przelewem on-line i za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (wybierając tradycyjny przelew). W zależności od rodzaju produkty są dostępne od 2 do 7 dni roboczych, od 2 do 10 dni roboczych, od 5 do 7 dni roboczych, od 7 do 10 dni roboczych, od 7 do 17 dni roboczych, do 14 dni roboczych.
Czas realizacji zamówień indywidualnych wynosi 30 dni roboczych. Oświetlenie produkowane jest pod konkretną specyfikację (kolorystyka abażurów i stelaży).
- w przypadku wydłużonego czasu realizacji zamówienia otrzymasz stosowną informację z przewidywanym terminem wysyłki;
- zamówienia o różnym czasie realizacji wysyłane będą po skomplementowaniu wszystkich dostępnych produktów z zamówienia;
- po odbiorze przesyłki przez kuriera, status zamówienia zostanie zmieniony na "wysłane" i otrzymasz informację SMS-em i e-mail-em z numerem listu przewozowego, dzięki któremu możesz śledzić status przesyłki na stronach przewoźnika LOKALIZATOR PRZESYŁEK;
- przesyłki dostarczane są w dni robocze (poniedziałek - piątek);
- modyfikacja i zmiana adresu możliwa jest w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.