
Pracownicy naszego Działu Produkcyjnego dokładają wszelkich starań, by zamawiane produkty trafiły do Ciebie w jak najkrótszym czasie i starannie zabezpieczone. Przed wysyłką każde zamówienie jest weryfikowane pod względem zgodności oraz wad (także produkcyjnych) oraz pakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie.
ZWROT
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować sklep WWW.PANNALAMPA.PL o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą tradycyjną lub mailową.
Jako Konsument masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia (w przypadku sprzedaży pojedynczego towaru, lub daty otrzymania ostatniej partii zamówienia w sytuacji, gdy produkty z jednego zamówienia dostarczane zostały osobno).
Do odsyłanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu (lub przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: hello@pannalampa.pl) wraz z numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za towar.
Do pobrania FORMULARZ ZWROTU
Zgodnie z art. 34 ust. 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, koszty wysyłki zwrotnej towaru (od Kupującego do Sprzedającego) pokrywa Kupujący.
- data odstąpienia od umowy przekroczy 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Klienta;
- towar został wykonany na indywidualne zamówienie (patrz oznaczenie przy czasie wysyłki);
- zwracany produkt nosi ślady używania, jest uszkodzony (dotyczy także foliowych zabezpieczeń);
- przesyłka jest uszkodzona w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń.
Zwrot należności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru na numer rachunku bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
WYMIANA
Wymiana towaru możliwa jest w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że:
- nie został wykonany na indywidualne zamówienie;
- nie jest uszkodzony;
- nie nosi śladów eksploatacji;
Przed odesłaniem produktu prosimy o poinformować nasz sklep WWW.PANNALAMPA.PL telefonicznie (+48 503 993 402) bądź mailowo (hello@pannalampa.pl) o swojej decyzji. Zobowiązany jesteś także do odesłania zwracanego towaru na swój koszt. Ponowna wysyłka jest bezpłatna. Dla szybszej i sprawniejszej wymiany prosimy o załączenie formularza wymiany w którym poinformujesz nas o wybranym koloru stelaża i abażuru lub wymianie na inny model.
Przy wymianie na model o niższej cenie różnica kwotowa zostanie przelana na numer konta wskazanego w formularzu.
Do pobrania FORMULARZ WYMIANY
REKLAMACJA Z TYTUŁU GWARANCJI
Produkty oferowane w sklepie z oświetleniem WWW.PANNALAMPA.PL objęte są gwarancją polskiego producenta oświetlenia LYSNE.PL i podlegają reklamacji jeśli stwierdzono:
- wady produkcyjne lub
- wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego oraz szkód wynikających ze zdarzeń losowych, nadużycia, niewłaściwego użycia lub użycia z naruszeniem stosownych standardów, zasad lub instrukcji, w tym w szczególności obowiązujących w danym regionie najnowszych standardów w zakresie bezpieczeństwa.
Aby skorzystać z 24 - miesięcznego prawa do gwarancji prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej wadzie. Jeżeli istnieją stosowne przesłanki do uznania reklamacji, poprosimy Cię o odesłanie produktu.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni od momentu zgłoszenia wady. Po zakończeniu procesu reklamacyjnego poinformujemy Cię o naszej decyzji.
Pozytywne rozpatrzenie reklamacji na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego upoważnia do:
- usunięcia wad poprzez dokonanie naprawy rzeczy;
- usunięcia wad poprzez dokonania wymiany rzeczy na nową.
W przypadku uznania reklamacji za stosowną, koszt wymiany/naprawy towaru na sprawny pokrywa Sprzedający jedynie do najtańszej wartości kosztów oferowanego w naszym sklepie transportu tzn. 0,00 PLN, zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta.
Do pobrania FORMULARZ REKLAMACYJNY
REKLAMACJA Z TYTUŁU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU
Jako, że oświetlenie wpisuje się w transport produktów delikatnych, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki oraz stanu zewnętrznego kartonu podczas odbioru. Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu, by uznać reklamację wymagamy spisania w obecności kuriera protokołu szkody. Protokół szkody powinien być sporządzony zgodnie ze stanem faktycznym opisującym zniszczenie kartonu i produktu. Dokumentację (protokół szkody lub jego kopię, zdjęcia kartonu oraz zawartości) prosimy przesłać w ciągu 48 godzin na adres e-mail hello@pannalampa.pl z opisem zaistniałej sytuacji.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 503 993 402 lub pod adresem mailowym hello@pannalampa.pl