Reklamacje i zwroty

Pracownicy naszego Działu Produkcyjnego dokładają wszelkich starań, by zamawiane produkty trafiły do Ciebie w jak najkrótszym czasie i starannie zabezpieczone. Przed wysyłką każde zamówienie jest weryfikowane pod względem zgodności oraz wad (także produkcyjnych) oraz pakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie.

 

ZWROT

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować sklep WWW.PANNALAMPA.PL o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą tradycyjną lub mailową. 

Jako Konsument masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia (w przypadku sprzedaży pojedynczego towaru, lub daty otrzymania ostatniej partii zamówienia w sytuacji, gdy produkty z jednego zamówienia dostarczane zostały osobno).

Do odsyłanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu (lub przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: hello@pannalampa.pl) wraz z numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za towar.

Do pobrania  FORMULARZ ZWROTU

 

Zgodnie z art. 34 ust. 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, koszty wysyłki zwrotnej towaru (od Kupującego do Sprzedającego) pokrywa Kupujący.

Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem oraz przesyłek uszkodzonych w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń.
 
Każda przesyłka zwrotna jest przez nas weryfikowana pod względem zawartości i stanu zewnętrznego opakowania w obecności kuriera. Pamiętaj, aby przed dokonaniem wysyłki zwracanego towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami – to Ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu w związku z tym dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie. W sytuacji, kiedy Twoja przesyłka jest uszkodzona, sporządzamy protokół szkody, wykonujemy zdjęcia i wysyłamy je do Ciebie mailem w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. W takiej sytuacji masz prawo ubiegać się o rekompensatę bezpośrednio u przewoźnika.
 
Odsyłając przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej sugerujemy wykupienie opcji „OSTROŻNIE” oraz „SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI”. Dzięki temu w razie jakichkolwiek uszkodzeń, będziemy mogli sporządzić protokół szkody.
 
Zwrot będzie odrzucony w przypadku, gdy:
  • data odstąpienia od umowy przekroczy 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Klienta; 
  • towar został wykonany na indywidualne zamówienie (patrz oznaczenie przy czasie wysyłki);
  • zwracany produkt nosi ślady używania, jest uszkodzony (dotyczy także foliowych zabezpieczeń);
  • przesyłka jest uszkodzona w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń.

Zwrot należności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru na numer rachunku bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.

 

WYMIANA

Wymiana towaru możliwa jest w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że:

  • nie został wykonany na indywidualne zamówienie;
  • nie jest uszkodzony;
  • nie nosi śladów eksploatacji;

Przed odesłaniem produktu prosimy o poinformować nasz sklep WWW.PANNALAMPA.PL telefonicznie (+48 503 993 402) bądź mailowo (hello@pannalampa.pl) o swojej decyzji. Zobowiązany jesteś także do odesłania zwracanego towaru na swój koszt. Ponowna wysyłka jest bezpłatna. Dla szybszej i sprawniejszej wymiany prosimy o załączenie formularza wymiany w którym poinformujesz nas o wybranym koloru stelaża i abażuru lub wymianie na inny model.

Przy wymianie na model o niższej cenie różnica kwotowa zostanie przelana na numer konta wskazanego w formularzu.

Do pobrania  FORMULARZ WYMIANY

  

REKLAMACJA Z TYTUŁU GWARANCJI

Produkty oferowane w sklepie z oświetleniem WWW.PANNALAMPA.PL objęte są gwarancją polskiego producenta oświetlenia LYSNE.PL i podlegają reklamacji jeśli stwierdzono:

  • wady produkcyjne lub
  • wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego oraz szkód wynikających ze zdarzeń losowych, nadużycia, niewłaściwego użycia lub użycia z naruszeniem stosownych standardów, zasad lub instrukcji, w tym w szczególności obowiązujących w danym regionie najnowszych standardów w zakresie bezpieczeństwa.

Aby skorzystać z 24 - miesięcznego prawa do gwarancji prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej wadzie. Jeżeli istnieją stosowne przesłanki do uznania reklamacji, poprosimy Cię o odesłanie produktu. 

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni od momentu zgłoszenia wady. Po zakończeniu procesu reklamacyjnego poinformujemy Cię o naszej decyzji.

Pozytywne rozpatrzenie reklamacji na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego upoważnia do:

  • usunięcia wad poprzez dokonanie naprawy rzeczy;
  • usunięcia wad poprzez dokonania wymiany rzeczy na nową.

W przypadku uznania reklamacji za stosowną, koszt wymiany/naprawy towaru na sprawny pokrywa Sprzedający jedynie do najtańszej wartości kosztów oferowanego w naszym sklepie transportu tzn. 0,00 PLN, zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta.

Do pobrania  FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

REKLAMACJA Z TYTUŁU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU

Jako, że oświetlenie wpisuje się w transport produktów delikatnych, prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki oraz stanu zewnętrznego kartonu podczas odbioru. Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu, by uznać reklamację wymagamy spisania w obecności kuriera protokołu szkody. Protokół szkody powinien być sporządzony zgodnie ze stanem faktycznym opisującym zniszczenie kartonu i produktu. Dokumentację (protokół szkody lub jego kopię, zdjęcia kartonu oraz zawartości) prosimy przesłać w ciągu 48 godzin na adres e-mail hello@pannalampa.pl z opisem zaistniałej sytuacji.

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta telefonicznie +48 503 993 402 lub pod adresem mailowym hello@pannalampa.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl